4gamers.be

Minder cutscènes in Metal Gear Solid V

Door Jay, 06-09-2013 16:30, bron: vg247

De metal Gear Solid-games staan bekend om hun lange cutscènes, waardoor je soms eerder het gevoel krijgt naar een film te kijken dan een game te spelen. Dit zou in Metal Gear Solid V minder het geval zijn. Volgens Kojima zullen er over het algemeen namelijk minder cutscènes zijn omdat de game een open wereld heeft.

Daarnaast zal ook de manier waarop cinematics worden gebracht anders zijn. Men zal namelijk gebruik maken van lange shots met één en dezelfde camera, zonder naar andere camera's en perspectieven te wisselen. Dit doet men om de focus dichter bij het hoofdpersonage te houden en daarnaast is het een techniek om te tonen dat de gameplay en narratieve cinematics één geheel vormen. Cinematics en gameplay zouden namelijk feilloos in elkaar overvloeien.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain screenshot

Reacties

Reageren

Alvorens je een reactie kan plaatsen, moet je eerst even inloggen of registreren. Heb je al een 4Gamers- of 4Tech-account? Log dan gewoon in, want beide sites gebruiken dezelfde account. Makkelijk toch?

Ik heb nog geen account

Registreren kan in minder dan 3 minuten! Klik hier om je te registreren.

Inloggen of registreren met een sociaal netwerk? Dat kan ook!

Inloggen met Steam

De inhoud van deze website is gelicentieerd onder een 'Attribution - Noncommercial - No Derivative Works 2.0' Licentie. 4Gamers maakt deel uit van de 4Entertainment bvba. Copyright 2011 - 2020 door 4Entertainment bvba.